💢پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر دستگرد به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 💢پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر دستگرد به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

💢پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر دستگرد به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

✍🏻به گزارش روابط عمومی شهرداری دستگرد ، مهندس بنائیان شهردار و آقای ملایی رئیس شورای اسلامی شهر ، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند .

👇متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

✨سربازان جان‌ بر کف ملت ایران در نیروی انتظامی با روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، تفکر بسیجی و با عزم و اراده راسخ برای حفظ امنیت و آرامش کشور و پاسداری از ارزش‌ها تلاش کرده و حافظان جان و مال و ناموس مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

هفته نیروی انتظامی بهانه‌ ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی ، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان بر کف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان و کارکنان و سربازان غیور نیروی انتظامی بویژه جناب سرهنگ خلیلی فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان برخوار و همکاران ، جناب سرهنگ پورهاشم فرمانده محترم پلیس راهور شهرستان برخوار و همکاران ، جناب سروان فتحیان رئیس محترم کلانتری شهر دستگرد و همکاران تبریک عرض نموده و با تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه ایشان ، توفیقات روز افزون همه عزیزان را در راه انجام وظایف و رسالت های محوله، از درگاه ایزد منان مسألت داریم.

حسن ملایی
رئیس شورای اسلامی شهر دستگرد
ایرج بنائیان
شهردار دستگرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

هجده + 13 =

فهرست