پیام تبریک مهندس بنائیان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دستگرد به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک مهندس بنائیان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دستگرد به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

استقلال و آزادی مرز پرگهر ایران اسلامی، دست‌آورد شیران دربندی است که با صبر و استقامت خود، آبرومندی و سربلندی را به ارمغان آوردند و امروز نماد قدرت مردم و میهن‌اند.

آزادگان، شهیدان زنده و پیام‌آوران ایثار و شهادت و دفتر خاطرات هشت سال جان‌فشانی و از خودگذشتگی فرزندان سلحشور ایران و یادگاران حماسه‌های میدان نبرد حق علیه باطل‌اند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی که برای حفظ و تعالی میهن اسلامی همه سرمایه خود را خالصانه نثار کردند ، این روز خجسته را به آزادگان سرافراز ایران اسلامی بویژه آزادگان عزیز و سرافراز شهر دستگرد و خانواده های گرانقدر ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روز افزون همگان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه ایزد منان مسألت می نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

هفت + 12 =

فهرست