معارفه شهردار جناب مهندس اصغر رحیمی و آیین افتتاح باغ بانوان شهرداری دستگرد

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. معارفه شهردار جناب مهندس اصغر رحیمی و آیین افتتاح باغ بانوان شهرداری دستگرد

معارفه شهردار جناب مهندس اصغر رحیمی و آیین افتتاح باغ بانوان شهرداری دستگرد

در این آیین مجموعه فرهنگی و رزشی باغ بانوان شهر دستگرد با نام باغ نو در زمینی با ۲۳ هزار متر مربع و بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.
باغ بانوان شهر دستگرد دارای هزار و ۵۰۰ متر مربع ساختمان پذیرش، اداری، نماز خانه، رختکن استخر سرباز، کلاس‌های آموزشی، اتاق مادر و کودک، اتاق فکر، ساختمان سنتی، مجموعه فروشگاهی و سرویس بهداشتی است.
۱۰ آلاچیق، سه هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین ورزشی شامل پیست اسکیت، پیست دوچرخه سواری، دریاچه قایق سورای، اتاق ماسه، حوضچه آب تنی کودکان، زمین‌های ورزشی چمن مصنوعی، والیبال ساحلی، تنیس، وسایل حرکت درمانی وپارک بازی کودکان، سالن آمفی تئاتر روباز و بیش از ۶۰۰ درخت و چمن کاری از امکانات و خدمات این باغ بانوان است.
مدیر کل امور شهری و شورا‌های استانداری اصفهان در آیین بهره برداری از باغ فرهنگی و رزشی بانوان این شهر و تکریم و معارفه شهردار دستگرد گفت: اعضای شورا و شهرداری دستگرد در دوره پنجم موفق‌ترین و کم حاشیه‌ترین شورا در استان اصفهان بوده اند.
علی اصغر ذاکری افزود: پارسال هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان از عوارض آلایندگی میان ۱۱۲ شهرداری استان تقسیم شده و در ۴ ماهه اول امسال یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بین ۱۱۲ شهرداری تقسیم شده است و شهرداری‌ها باید به دنبال درآمد پایدار باشند.
در این آیین نماینده مردم شهرستان‌های برخوار و شاهین شهر و میمه گفت: دغدغه نمایندگان، رئیس جمهور و وزرا در سه هفته گذشته با وزرای پیشنهادی، دو موضوع سلامت و جان مردم و اقتصاد و معیشت مردم دغدغه اصلی بود.
حسینعلی حاجی با اشاره به اینکه مسیر قطار سریع السیر اصفهان – تهران خط قرمز است افزود: زدن ایستگاه در قبل از شهرستان و یا عبور به صورت زیر گذر است و اجاره نمی‌دهیم مترو از وسط شهر‌های سین، دستگرد، خورزوق و دولت آباد عبور کند و خسارت به مالکان زده شود.
در این آیین اصغر رحیمی به عنوان شهردار دستگرد معرفی و از تلاش‌های سید محسن تجویدی قدردانی شد.
رحیمی پیش از این شهردار جوشقان قالی بوده است و تجویدی به عنوان شهردار درچه معرفی شده است.

روابط عمومی شهرداری دستگرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

سه × 1 =

فهرست