شهردار دستگرد با انتشار پیامی، هفته “بسیج” را به بسیجیان تبریک گفت.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. شهردار دستگرد با انتشار پیامی، هفته “بسیج” را به بسیجیان تبریک گفت.
[Forwarded from شهرداری دستگرد] [ Photo ] شهردار دستگرد با انتشار پیامی، هفته “بسیج” را به بسیجیان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری دستگرد ؛ ایرج بنائیان با انتشار پیامی بمناسبت ۵ آذرماه، سالروز تأسیس “بسیج مستضعفان” را تبریک گفت.

متن پیام، چنین است:

باسمه تعالی

بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است كه اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحناه و فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.
مقام معظم رهبری مدظله العالی

در تقویم انقلاب اسلامی ایران، روزهایی هستند که هیچ گاه از حافظه تاریخی ما فراموش نمی شوند ؛ روزهایی که یا سرگذشتی را آفریدند یا سرنوشتی را رقم زده اند.

“پنجم آذرماه ، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان”، یکی از روزهای بزرگ ، حماسه ساز و ماندگاری است که با نگاه حکیمانه امام خمینی (ره) شکل گرفت و در امتداد آن با اندیشه بلند مقام معظم رهبری، به یکی از افتخارات بزرگ سرزمین اسلامیمان تبدیل شده است.

در کلام معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی،”بسیج” منزلتی شایسته و رسالتی سترگ دارد و “بسیجیان” پرچمداران تحقق ارزش ها و آرمان های بلندی هستند که خون هزاران جوان در صیانت از این شجره طیبه نثار شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بسیج این لشکر مخلص خدا و عرض تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به تمامی بسیجیان گرانقدر که با خلوص نیت ردای خدمت به مردم را به تن کرده اند، از درگاه ایزد منان تداوم تعهد، بصیرت و هوشمندی بسیجیان ولایتمدار شهر دستگرد را تحت زعامت حکیمانه فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله مسئلت دارم.

ایرج بنائیان – شهردار دستگرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

14 + 20 =

فهرست