جلسه معارفه سرپرست شهرداری دستگرد برگزار شد

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. جلسه معارفه سرپرست شهرداری دستگرد برگزار شد

با حضور رئیس و تعدادی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری دستگرد جلسه معارفه سرپرست شهرداری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری دستگرد مراسم معارفه محمد مهدی شهبازی به عنوان سرپرست شهرداری دستگرد صبح روز پنج شنبه هجدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ همراه با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد.

آقای ملایی رئیس محترم شورای اسلامی شهر دستگرد ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای مهندس رحیمی و فعالیت‌های و خدمات ارزنده ایشان در طول مدت تصدی پست شهردار و آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان ؛ جناب آقای محمد مهدی شهبازی مسئول حراست شهرداری را به عنوان سرپرست شهرداری تا زمان انتخاب شهردار جدید معرفی نمودند.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل شهرداری بابت همه زحمات و پیگیری ها ، از کارکنان درخواست کردند همانگونه که با آقای مهندس رحیمی و شهرداران ادوار گذشته همکاری لازم را داشته اند با آقای شهبازی نیز همکاری لازم را داشته باشند.

آقای شهبازی نیز ضمن تشکر از اعضای محترم شورا به خاطر حسن نظر و اعتماد به ایشان به عنوان سرپرست، بیان داشتند که در این دوره از شورا اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

ایشان برای جناب آقای رحیمی آرزوی موفقیت کردند و از همکاران خواستند که در دوره سرپرستی با انرژی بیشتر و برنامه ریزی بهتری به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

13 + سیزده =

فهرست