برگزاری جلسه کارگروه مشکلات کامیون داران و پیگیری پارکینگ ماشین های سنگین

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. برگزاری جلسه کارگروه مشکلات کامیون داران و پیگیری پارکینگ ماشین های سنگین

برگزاری جلسه کارگروه مشکلات کامیون داران و پیگیری پارکینگ ماشین های سنگین

به گزارش روابط عمومی شهرداری دستگرد جلسه ای جهت هماهنگی و تعامل شهرداری و راهنمایی و رانندگی شهرستان برخوار با حضور شهردار دستگرد ، رئیس محترم پلیس راهور شهرستان ، رئیس شورای اسلامی شهر ، مسئول واحد عمران و کارشناس حوزه ترافیک شهرداری و مسئول خدمات شهری شهرداری دستگرد برگزار شد.

در ابتدا مهندس رحیمی شهردار در مورد نحوه تعامل بیشتر شهرداری و راهور توضیحاتی ایراد نمود.

مهندس رحیمی همچنین در خصوص پیگیری ها و جلسات متعدد با سرمایه گذاران در خصوص پارکینگ ماشین های سنگین و دیگر موارد ترافیکی شهر و درخواست های شهروندان گرامی صبحت کرد.

ایشان همچنین از آغاز اجرای پروژه نصب دوربین های نظارتی و پلاک خوان به منظور امنیت بیشتر شهروندان گرامی در چند نقطه از شهر خبر داد.

در ادامه سرگرد پورهاشم ریاست راهور شهرستان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری، از مشکلات کامیون داران و عدم جای پارک مناسب جهت ماشین های این قشر زحمتکش صحبت کرد و خواستار ساخت پارکینگ برای این عزیزان شد.

در پایان جلسه رئیس راهور شهرستان از نقاط حادثه ساز و رفع مشکلات ترافیکی شهر دستگرد ، و همچنین از پروژه ترافیکی در حال اجرای شهرداری جنب مدارس دخترانه حاشیه سیلاب و ایجاد فضای ایمن برای عبور و مرور دانش آموزان و مدارس بازدید و نکات کارشناسی و لازم را اعلام نمود.

✍️روابط عمومی شهرداری دستگرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دو × 1 =

فهرست