💢حضور مهندس بنائیان شهردار و آقای ملایی رئیس شورای اسلامی دستگرد در جلسه اقدام ملی مسکن شهرستان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 💢حضور مهندس بنائیان شهردار و آقای ملایی رئیس شورای اسلامی دستگرد در جلسه اقدام ملی مسکن شهرستان

💢حضور مهندس بنائیان شهردار و آقای ملایی رئیس شورای اسلامی دستگرد در جلسه اقدام ملی مسکن شهرستان

✨در جلسه ای که به همت جناب آقای حاجی نماینده محترم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار و با حضور جناب آقای مالکی معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان‌ های شاهین‌ شهر و میمه و برخوار مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که با حضور نماینده مردم شریف شهرستان‌ های شاهین‌ شهر و میمه و برخوار و با حضور علیرضا قاری‌ قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از مسئولین شهرستانی تشکیل شد، روند اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی این ۲ شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

در این جلسه مباحثی پیرامون تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن، احداث بیمارستان، مدرسه، مسجد، کلانتری و… مطرح و در رابطه با آن اتخاذ تصمیم شد.

مبحث تامین زمین در شهرهای دستگرد ، دولت‌آباد ، خورزوق و سین و امکان توافق با مالکین اراضی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بصورت ریزبینانه بررسی و با مشورت حاضرین در رابطه با آن تصمیم گیری و تعیین تکلیف شد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در حاشیه این نشست اظهار کرد: در استان اصفهان برای آماده‌سازی اراضی تامین شده طرح نهضت ملی مسکن توافقات خوبی صورت گرفت و به لطف خدا شاهد تسریع در انجام آماده‌سازی اراضی خواهیم بود.

روابط عمومی شهرداری
و شورای اسلامی شهر دستگرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پنج × یک =

فهرست