پیام تبریک شهردار دستگرد مهندس رحیمی بمناسبت روز شوراها

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار دستگرد مهندس رحیمی بمناسبت روز شوراها

 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَيْنَهُمْ

شوراها از مظاهر مشاركت مردمى و براى تسهیل امور مردم است.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست. بنا به فرمایش پیامبر اعظم (ص) « هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند».

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

بی شک شوراها بی واسطه ترين حلقه ارتباطی مردم، با حاكميت و نماد تجلی خرد جمعی هستند. نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلامی دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم ، عینیت بخشید و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، دوچندان گردید.

با بررسی عملکرد شورای اسلامی شهر از ابتدای تشکیل تاکنون شاهد ارتقای نمودار عملکرد شهرداریها در عرصه های مختلف و تغییر چهره شهر ها با استفاده از مشارکت و خرد جمعی بوده ایم و این سازمان مردمی روز به روز به هدف اصلی خود که بهره برداری از افکار مختلف و جذب همکاری شهروندان در دست یابی به افق تعیین شده بوده نزدیک تر شده است .

اینجانب این روز با شکوه را به شوراهای شهرها و روستاها ، شوراهای ادوار گذشته وهمه ی اعضای محترم شورای اسلامی شهر دستگرد که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر تلاش می نمایند و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه ی شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش می نمایند تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امیدوارم در نیل به برنامه های ارزشمندتان در پیشرفت روزافزون شهر شهید پرور دستگرد تحت رهبری های خردمندانه ی رهبر معظم انقلاب موفق و موید باشید.

اصغر رحیمی شهردار دستگرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

5 × چهار =

فهرست