زیباسازی پیاده روها

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. زیباسازی پیاده روها

امروزه در بسیاری از شهرهای جهان از نقاشی‌هایی که ترکیبی از هنر و خلاقیت است به منظور زیباسازی پیاده روها و همچنین روشی برای ترغیب عابران پیاده در عبور از آن‌ها استفاده می‌شود.

💠 پیاده رو بخشی از محیط شهری است که روزانه شهروندان بسیاری از آن به منظور عبور و مرور استفاده می‌کنند. به همین دلیل توجه به این بخش از شهر و همچنین ایجاد خلاقیت در طراحی آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. در جوامع مدرن امروزی، پیاده روها بخشی از هویت شهر محسوب می‌شود که با اهمیت دادن به آن فرهنگ زندگی شهری و شهروندان از جهات مختلف ارتقاء بخشیده می شود.

💠 جالب است بدانید که این روزها درشهرهایی که به فرهنگ شهری و شهروندی اهمیت بیشتری می‌دهند، مسئولان به شکل ویژه ای به مساله زیباسازی و ایجاد جذابیت در پیاده روها اهمیت می‌دهند. زیرا توجه به این موضوع از جهات مختلف حائز اهمیت است:

✨ افزایش ایمنی عابران پیاده
✨ افزایش سلامت شهروندان
✨ کاهش ترافیک شهری
✨ کاهش آلودگی هوا
✨ کاهش تصادفات

👈 شهرداری دستگرد نیز با آگاهی به مطالب ذکر شده و همچنین با استفاده از آداب و سنن و بومی سازی این هنر اقدام به رنگ آمیزی پیاده روهای شهر نموده است.
تصویر فوق اولین نقاشی پیاده روی شهر واقع در بوستان وحدت می باشد که از بازی نوستالژی و آموزنده لی لی جهت استفاده و شادابی کودکان و نوجوانان عزیز استفاده شده است.

روابط عمومی شهرداری دستگرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

1 × 5 =

فهرست