جلسه کمیته درآمدی شهرداری دستگرد به منظور ساماندهی و بهبود نحوه وصول مبالغ درآمدی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. جلسه کمیته درآمدی شهرداری دستگرد به منظور ساماندهی و بهبود نحوه وصول مبالغ درآمدی

جلسه کمیته درآمدی شهرداری دستگرد به منظور ساماندهی و بهبود نحوه وصول مبالغ درآمدی صبح امروز یکشنبه ۱۴۰۰.۰۸.۰۹ تشکیل شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، اولین جلسه کمیته درآمدی با حضور شهردار ، مسئولین واحدها و پرسنل اداری شهرداری به منظور بررسی راهکارهای تامین منابع و افزایش درآمد به جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان گرامی و توسعه و آبادانی شهر برگزار گردید .
براساس این گزارش، مهندس رحیمی در این جلسه به بررسی وضعیت درآمد شهر پرداخته و پیشنهادات لازم را در زمینه افزایش درآمد تاپایان سال جاری اعلام نمود و از همه همکاران همفکری و تلاش جهت ارتقاء بخش درآمدی و به تبع آن ارائه خدمات مطلوب را خواستار شد .
رحیمی اظهار داشت: نگاه ها در بخش درآمدزایی نباید به واحد خاصی معطوف شود و باید تمامی واحد ها به نوبه خود در این امر مبادرت نمایند و با ارائه خدمات مناسب به شهروندان و ترغیب آنها در پرداخت به موقع عوارض است که میتوانیم برای عمران و آبادانی شهر گام های موثری را برداریم.
وی در پایان افزود: وصول به موقع درآمدهای پیش بینی شده ، شهرداری را در ارائه خدمات کارآمد و مکفی و نیز تحقق اهداف ، برطبق برنامه های تدوین شده یاری می نماید . لذا بسیار ضروری به نظر میرسد عوامل موثر در معوق شدن مطالبات شهرداری شناسایی شده و راهکارهایی جهت چگونگی وصول آن پیشنهاد و اجرا شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

چهارده + 8 =

فهرست