استقبال از بهار ۱۴۰۲ در شهر دستگرد با رنگ و بوی متفاوت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. استقبال از بهار ۱۴۰۲ در شهر دستگرد با رنگ و بوی متفاوت

شهردار دستگرد از اعلام سیاست‌ها و راهبرد‌های استقبال از بهار ۱۴۰۲ به صورت کاملاً متمایز و متفاوت با سنوات گذشته خبر داد و اظهار داشت: با توجه به همزمانی بهار ۱۴۰۲ با ماه شعبان و رمضان و حضور بیشتر شهروندان و میهمانان عزیز در بازه زمانی افطار تا سحر در محیط‌های شهری ، در تلاش هستیم منظر و زیست شبانه دستگرد رنگ و بوی متفاوتی پیدا کند.

🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری دستگرد مهندس اصغر رحیمی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر استقبال از بهار ۱۴۰۲ ، از جنبه فرهنگی و هنری تدارک دیده شده ، اعلام کرد: از ابتدای دیماه دستورات لازم برای اجرای هر چه بهتر طرح استقبال از بهار به مدیران شهرداری ابلاغ شده است.

🔹ایشان افزود: طرح استقبال از بهار با هدف زیباسازی محیط شهری ، شادابی و نشاط شهروندان و مسافران نوروزی ، از اقدامات ارزشمند شهرداری است که در قالب برنامه‌های زیباسازی ، عمرانی ، ترافیکی و خدمات شهری و با بسیج تمام نیروها و امکانات اجرا می شود.

🔹 وی با تاکید بر اینکه هرساله باید در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی این رویداد تلاش کنیم ، افزود : برهمین اساس ، نقاط ضعف و قوت ادوار گذشته مورد بررسی و پایش قرار گرفته و تدابیر لازم در این خصوص صورت گرفته تا بتوانیم استقبال از بهار باشکوه‌تری را شکل دهیم.

🔹 شهردار نگین شهرستان برخوار بیان کرد: یکی از رویکرد‌های شاخص و تأکیدات مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر در طرح استقبال از بهار ، تغییر رویکرد و نگاه از المان‌های موقتی به سمت المان‌های دائم می باشد.

🔹 وی ادامه داد : با توجه به اینکه مهمانان نوروزی سفیران دیگر شهرها در شهر دستگرد هستند ، تلاش داریم به بهترین نحو شهر را آماده ورود مهمانان نوروزی کنیم.

🔹 مهندس رحیمی با اشاره به بهسازی ورودی‌های شهر در طرح استقبال از بهار گفت : زیباسازی و تنظیف ورودی‌های دستگرد به عنوان اولین محلی که مهمانان نوروزی با آن مواجه می‌شوند در طرح استقبال از بهار اهمیت بالایی دارد.

🔹 بالاترین مقام اجرایی شهر با اشاره به انجام برنامه ریزی و زمان بندی در اجرای طرحهای شهرداری گفت : امسال برای اولین بار ، معابر شهری شهر دستگرد ، در سه سطح شامل سطح ویژه ، سطح یک و سطح دو تقسیم شد و مقرر گردید تا بر اساس این تقسیم بندی ، فضاآرایی و زیباسازی منظر شهری به صورت گسترده صورت پذیرد.

🔹وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این سطح‌بندی ، ارتقا عدالت در توزیع فعالیت‌ها و خدمات در نقاط مختلف شهر و مدیریت هزینه‌ها است.

🔹 شهردار دستگرد در پایان ضمن اعلام پروژه ها به صورت مبسوط در روزهای آتی اضافه کرد : استقبال از بهار تنها شامل رفت و روب شهری ، آسفالت و اقدامات روتین شهرداری نبوده و تلاش داریم غرفه‌هایی برای معرفی میراث فرهنگی و صنایع دستی دستگرد در باغ بانوان شهر دستگرد نیز برپا کنیم.

✍️ روابط عمومی شهرداری دستگرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

ده − 6 =

فهرست